توتال وار

وبلاگ دوستداران توتال وار

توتال وار

وبلاگ دوستداران توتال وار

مشخصات بلاگ

این وبلاگ برای آشنایی و معرفی ایرانیان عزیز با انجمن رسمی توتال وار به زبان پارسی ساخته شده است
http://twpf.uni.me/

بایگانی

انتخابات نخست وزیری

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۱، ۰۴:۵۲ ب.ظ

من مدتی در انجمن های دیگر فعالیت میکردم و همیشه یک چیز من رو آزار میداد که احساس میکردم یک گروه خاص باید فقط مدیر انجمن باشند و بیشار اعضا با اینکه بیشتر فشار کار رویشون هست اما درجه های پایین تری دارند.


پس من به این فکر افتادم که الان که توانایی اش رو دارم ، بیایم هر ماه انتخابات نخست وزیری برگزار کنم تا یک نماینده از کابران به عنوان یک مدیر بتواند به جایگاه والاترش دست یابد.

http://totalwarpersian.takbb.com/thread-940-post-4129.html#pid4129

  • ارشیا آقایی

نظرات  (۱)

تو همون ارشیا هستی که تو انجمن توتال وار به زبان پارسی بود عکس پشتش هم روم 2 توتال وار بود. من درصددم یه انجمن عین اون بزنم دوس دارم دوباره همه برگردیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی